Siret Leiste

Langetas 50 kg oma kehakaalust
Nimi:Siret Leiste
Pikkus:172 cm
Algne kehakaal:112 kg
Hetke kehakaal:62 kg

Kasutas teenuseid:

Toitumiskava, Personaaltreening

Mis ajendas sind võtta vastu otsus, et soovid oma seniseid harjumusi muuta ?

Põhjuseid oli mitmeid, kuid peamiselt tundsin, et olukord on väljunud kontrolli alt. Kaal tõusis ja tervis läks järjest kehvemaks. 35-aastaselt tunda end, kui haige vanainimene, kellel kõik kohad valutavad ja trepist üles jõudes vaagud hinge – see vist ei ole päris see, eks? Mul diagnoositi kõrgvererõhutõbi ja sõin igapäevaselt tablete. Põhjuseid polnud vaja kaugelt otsida, kui sul on kehakaal tõusnud üle 110 kg. Otsustasin, et muutus tuleb, nui-neljakas kuidas, kasvõi nugameetodil. Mul oli istuv kontoritöö ja trenni polnud jõudnud juba pikki aastaid. Enamus liikumine oli autoga ja kiire elutempo juures sõin väga ebaregulaarselt, kõike ning koguseid piiramata. Ja nii see kaal ilmselt kogunes.

Kuidas sa ennast praegu tunned ja kas saavutatud kehakaalu hoidmine on raske ?

Hetkel, kui kehakaal on jäänud püsima 62 kg-kandis, on mu enesetunne väga hea ja tervisenäitajad on taastunud ning normaliseerunud, ainukesed ”tabletid”, mida tarbin, on vitamiinid. Eks see teekond on olnud pikk, 50- kilo langus võttis üle kahe aasta. Eks on olnudki kergemaid ja raskemaid hetki aga nüüd võin öelda, et järjepidavus ning eesmärk kui ka motivatsioon on need, mis rajal hoiab. Lisaks toidulaua ning söömisharjumuste suurele muutusele on siiani väga oluline osa jõusaalitreeningutel. Näen endal jälle väikseid lihastealgeid ja kaalulangusest tekkinud nahk tõmbas ilusti tagasi. Kindlasti on tähtis roll toetusmeeskonnal koduste ja ka treeneri näol, ilma nende toeta võib väga lihtsalt emotsionaalselt libastuda ning alla anda. Kui lihtne ja hea on käia peale kontoripäeva trennis, kui sa ei pea ise palju mõtlema ning keegi teab sinu eest, mis harjutusi, mis lihastele palju on vaja teha, et kõik tasakaalus oleks.

Enne
Pärast

Kirjuta oma kommentaar