Merle Kalvet

13 Kg langetanud 4 lapse ema: " Muuta tuleb kogu elustiili"
Nimi:Merle Kalvet
Pikkus:172 cm
Algne Kehakaal:78 kg
Saavutatud Kehakaal:65 kg

Kasutas teenust:

Loo Oma Edulugu

Terve varasema elu olen suhteliselt kõhn olnud. Mu kehakaal hakkas tõusma pärast kolmanda lapse sündi, kui lisandus10 kg, neljanda lapsega veel 10 kg, ehk kaalutõus oli 58-lt 78-le.

Kenad kostüümid, joped ja teksad mulle enam selga ei läinud, aga elutempo oli nii kiire, et kaal mind väga ei kurvastanud. Ühel hommikul tundsin, et pilt käib silme ees ringi. Edasi algasid imelikud kõhu- ja peavalud.

Läksin arsti vastuvõtule, mu vererõhk oli 160/100 ja magu ülitundlik. Mul soovitati aeg maha võtta ja kindlasti igapäevaselt liikuda ja leida endale mõni tegevus, mis meele rõõmsaks teeks. Kaks aastat võtsin igapäevaselt vererõhutablette, kuni üks päev soovitasid paar kolleegi tal personaaltreeneri poole pöörduda. Mõlemad olid ise juba eelnevalt seda teenust kasutanud ja kinnitasid, et see on parim viis end vormi saada. „Miskipärast soovitasid nad mulle mõlemad just personaaltreener Marek Morozovit. Lugesin internetist tema kohta, kes ta on, mida tema juures teha saab ja lõpuks helistasin. Kohtumisel mõõtis Marek kõigepealt mu kehakoostise ning edasi koostas toitumis- ning treeningprogrammi. Mõõtmiste tulemusena oli esialgne plaan langetada kehakaalu umbes 62 kiloni ja saada keha taas vormi ning vabaneda ravimitest.

L suuruselt tagasi S suuruseks

Ja siis see algas, igakord oli trenn erinev, treener parandas ja õpetas ning tulemus oli juba paari kuuga näha. See on minu kõige paremini investeeritud raha. Saan oma väljanägemise kohta pidevalt komplimente ja tunnen ennast jälle hästi. Praegu kaalungi 61-62 kg, riiete suurus on kahanenud L-lt tagasi S-le ja vererõhutablette ma enam võtma ei pea. „Sa näed nii hea välja!” või „Appi ma olen kade!” kuulen sageli ja neli tuttavat naist on nähtud pildist innustatuna mu eeskujul ka sama personaalprogrammiga juba liitunud. „Ainuüksi trenn ei ole see, mis meid ilusaks teeb ja hea enesetunde annab. Muuta tuleb kogu elustiili. Kõik, mis Marek on mulle rääkinud, on täpselt nii ja veel paremini mõjunud nagu soovisin.“

Reaalsustaju on vajalik

Tulemused nõuavad natuke aega ja järjepidevust. Tuleb treenida füüsilistele võimetele vastavalt. Üks peamisi põhjusi miks ise treenides ebaõnnestutakse, on suure hurraaga ületreenimine. Arvatakse, et mida rohkem treenid, seda kiiremini tulemust näed. Tihtilugu aga hoopis keha satub stressi ja tekivad vigastused. Mareki sõnul on neid ebaõnnestumise näiteid kahjuks rohkem kui edulugusid. „Sain aru, et tõhusaks koostööks on olulised ausus, järjepidevus ja korrektsus”. Kõigil treenijatel tuleb ette mõõn, aga selle jaoks treener ongi, et vaimsest või füüsilisest tagasilöögist üle saada.

 

Enne
Pärast

Kirjuta oma kommentaar